09 Haziran 2015

MUTLU MUSUN?



Şimdi sen varsın yanımda
Şimdi seninleyim ben
Yağmur yağdı yağacak
Vazgeçtik dışarıya çıkmaktan

Dur sana seni okuyayım
Yağmur yağdı yağacak
Nedense telaş içinde
Yağmura koşmak istiyorsun
Seni zorluyorum kalmak için
Açık pencereden gürleyen gök
Parlayan şimşek ürkütüyor seni de
Oturuyoruz eski koltuğa
Nedense başın dizlerimde
Hani yorgun değildin
Yağmur başlıyor
Gök delinmişçesine

Gözlerimde buğulanan gözlük
Sana senin şiirini okurken
Beni hiç yanıltmıyor
Okuyamasam da ezberimde
Mısralardaki duyguların
Görmesem de yazanın duygularını
Yalan yanlış mırıldanıyorum

Gözlerin pencerede
Perde açık kalmış
Belki damlalarını sayamadığına
Belki ıslanmadığına hayıflanıyorsun
Ellerim saçlarında, başın dizlerimde
Mısralar dökülüyor dudaklarımdan
Senin yazıtların, deyişlerin
Gözlerin yavaşça kapanmada
Ellerim saçlarında gezerken
Hiç farkın yok mırıldanan kediden
Gözlerimde yaş, gözlüklerim buğulu
Durup ansızın soruyorum:
“Mutlu musun?”
3 Temmuz 2006

PAPATYA

Hiç yorum yok: