10 Haziran 2015

GÖZLERİMİ HEP OKUDUN


Ilıktan öteye sıcak bir rüzgâr omzumda
Dönmeden biliyorum nefesin olsa gerek
O pencereyi, yarı açık perdeyi, sıcak ellerini
Okuduğun şiirleri, bakışını, sarılışını unutmak ha!
Hissetmemek nerde mümkün değil...

İçime sinmiş nefesin, sevdalı bakışların
Sana oraların insanlarını anlatıyorum
Ürkek gözlerine bakmadan korkarcasına
Konuşuyorum durmadan hissiz, delidolu
Ama gözlerin gözlerimde duymuyorsun gene
Sanki hep o eskiden bildiğin gibi söylediğim
Sanki sadece duymak istediklerin gerçekten

Haklısın biliyorum ellerimi tuttuğunda
Ben de kekeliyorum olur olmaz konuştuklarım
Ellerini kenetlemişim kaderin kenetlediğince
Yüzüm pembe biliyorum, gözlerimde muziplik
Duydukların duymak istediklerin belki de
Söyleyip de söyleyemediklerim taşan duygularım

Şimdi odamızda olmalıyız o değerini bilemediğimiz
Ama hemen benimsediğimiz hani senin saatleri saydığın
Söylemeden doya doya kelimelerle oynadığımız şiirlerde
Sana Ümit Yaşar’ı okudum, gene de farkındaydın
Diyeceklerimi, diyemediklerimi başkasıyla sundum
Ama sen farkındaydın geçmişte her an olduğu gibi
3 Nisan 2007

PAPATYA

Hiç yorum yok: